Mer om mig...?

Publicerat: 2009-01-07 kl. 19:49:31
Vilket är ditt livsmål: Leva lyckligt...?
Vad har du för puder: Använder för det mesta inte puder...
Har du använt någon hårprodukt idag: Schampo? Hehe
Vad använder du för parfym: Någon från Calvin Klein...
Hur många speglar finns i det rum du är i nu: En
Var är du nu: I mitt alldeles egna rum hehe
Har du bråkat med någon idag: Mamma, pappa, Sandra... Haft en dålig dag ;P
Saknar du någon nu: Ja, Daniel
Röker du: Nää
Dricker du alkohol: Nää, waste of money
Tar du droger: Aldrig
Vad köpte du senast: Tuggummi haha
Har du åkt fast för snatteri någon gång: Aldrig
När var du i en affär senast: Igår med Sandra
Mötte du någon du kände då: Njä, eh... Alltid finns de väl någon man känner i den affären men haha
Tycker du om dina grannar: Haha några av dem, vissa verkar ha något sorts hat mot oss för att vi flyttade in hit? Man kan väl ändå säga hej?!
Använder du icq eller msn:  MSN
Hur många datorer finns i ditt hus: Hm, antal som används : 3... Antal som inte används : 7? 8?
När fick du senast en present: Nyårsafton tror jag ^^
När gjorde du senast något riktigt dumt: I somras...
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid: Nja, i grundskolan gjorde jag det men nu bor dem så långt bort ;)
Har du några högklackade skor: Jag behöver inga haha 182 cm
Vilken är din favoritfärg: Har nog ingen
Har du blivit hotad via telefon: SMS? Räknas det?;)
Goth eller pop: Hm... Svårt. Pop.
Vad har du för planer till helgen: Sörja att jullovet är över
Har du en hårborste i din väska: Nej ;P
Har du stadigt sällskap: Ja :)
Hur många lampor har du i ditt rum: Fyra
Varför är alltid tak vita: Det är ofta snyggast så...
Vill du ha barn: Ja, med den rätte.
Vilken färg har du på dina underkläder nu: Vita ^^
Gillar du dokumentärer: JA!
Längtar du till din nästa födelsedag: Haha, ja det gör jag väl
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Hahah JA! Men är man lång så får man väl "stå ut med" sånt ;)
Har du rakat dina ben någon gång: Haha, ja.
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska, lite spanska, lite danska
Skulle du kunna ha silikonbröst:  Haha njä... Jag tror nog inte de
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på att köpa alkohol: Eftersom att man får rösta när man är 18 - men inte gå på systemet så tycker jag 18
Cigaretter då: De borde förbjudas helt...
Borde man få röka på pubar: Jag vet inte ^^
När fikade du senast: Längesen!
Har du kvar dina barndomsskivor: Haha skulle aldrig falla mig in att slänga dem!
Hur många hål har du i öronen: Ett
Vem pratade du med senast: Daniel
Vad pratade ni om: Eh, typ problem?:P

Kommentarer
Postat av: Celina

Om jag får din msn kan jag skicka om du vill? :)

2009-01-16 @ 18:02:29
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/
Postat av: ida

hahaha tack... :) men jag är ju bara 167 ;)

2009-01-26 @ 15:35:05
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0