Hjälp mig!

Publicerat: 2009-01-28 kl. 18:06:05
Hur går man vidare? Vi fick nästan två år tillsammans. Han var min första stora kärlek. Han har hjälpt mig med så mycket i livet. Han är den enda jag har sett i två år. Han var mitt liv. Jag har blivit en bättre människa pga. han. Han har lärt mig så mycket, stöttat mig så mycket. Jag vet inte hur många gånger jag gråtit i hans famn. Jag skulle kunna hålla på i evigheter men för att säga det kort - han betydde allt.

Nu har han gjort slut, inga kärleks känslor kvar. Det är första gången för mig. På sätt och vis önskar jag att jag aldrig hade fallit så hårt för han för nu är jag helt lost. Vem är jag? Vad ska jag göra nu? Vem ska jag älska nu?

Så min fråga till alla där ute är;
Hur går man vidare? Hur lär jag mig leva utan han, typ mitt livs kärlek? Hur hittar jag mig själv?

Jag är ett vattenfall :'(

Kommentarer
Postat av: Lizelott

näää, gu. Varför?

Många Kramar på dig.

2009-01-28 @ 20:45:14
URL: http://zoulfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0