Min Emelie

Publicerat: 2008-12-22 kl. 17:06:37
Min gulligaste Emelie har jag nyss varit hemma hos. Där bytte vi julklappar eftersom att vi inte kunde göra det nu innan eller efter jul. Hon fick ett present kort av mig på Kicks, 100 kr. Dessutom behövde hon hjälp med att laga frukost och fixa hennes ben (som faktiskt blir bättre och bättre efter operationen).
Av henne fick jag två filmer, Marie Antoniette och Charles Wilsons War. Det ska bli roligt att se vad de är för filmer! :) Jag fick också ett kort som är hur gulligt som helst!
På framsidan står det massa gulliga saker, rubriken är "Tack för att du finns", men det gulligaste finns på baksidan. Där har hon skrivit:
"God jul Annie =)
Mitt liv har förändrats sen du flyttade hit. (bra sätt)
Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta!
Älskar dig Annie  "


Naaaw, så gullig hon är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0