Love hurts

Publicerat: 2008-12-18 kl. 16:53:42
Jag saknar dig. I morgon är det en vecka tills vi träffas. Men jag behöver träffa dig nu, älskling. Jag saknar dig jätte mycket.
Jag vill bara ha en kram, en puss... Jag behöver få somna i din famn och få vakna i din famn. Skratta tillsammans med dig, gråta tillsammans med dig. Mysa framför TVn... Du vet som vi brukar göra.
Det gör så ont. Det är tungt över hjärtat, och jag vill bara gråta. Jag vill ha dig, här och nu. Jag vill inte bo sjuttio mil från dig. Du kan väl jobba här nere efter att du slutat skolan? Eller... Jag vill flytta upp. Men jag kan inte, det skulle aldrig fungera med skolan. Allt gör så ont.


Kommentarer
Postat av: STYLE BY B'N

Nice blog ;) many hugs.. style by b'n!

2008-12-19 @ 12:33:36
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0